|
|||||||||||||
Αναστασία Ξενοφώντος Γαϊτάνου ΑΡΧΙΚΗ | ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ | ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ | ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ |
|||||||||||||
|
|||||||||||||
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ | ΘΕΑΤΡΟ | ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ | ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΕΙΣ | ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΝΕΡΙ | ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ | ΕΠΑΦΗ |
|||||||||||||
Εισαγωγικό: «Ο άνθρωπος από καταβολής κόσμου στην προσπάθειά του να εκφράσει τις ανάγκες και τις σκέψεις του, να ερμηνεύσει τον κόσμο και τα φυσικά φαινόμενα, να εκφράσει τη λατρεία του για τα θεία, φορώντας μάσκες, χορεύοντας και τραγουδώντας, έβαλε τις ρίζες για τη δημιουργία του θεάτρου. Η αρχέτυπη αυτή μορφή τέχνης, που έμελλε να εξελιχθεί στο πέρασμα του χρόνου, κρύβει μια ουσιαστική, πανανθρώπινη και διαχρονική αλήθεια: την ανάγκη του ανθρώπου να κατανοήσει τον εαυτό του και τον κόσμο που τον περιβάλλει. Στην ίδια φιλοσοφία βασίζεται το Εκπαιδευτικό Θέατρο ή Εκπαιδευτικό δράμα.» (Έλενα Ελένη και Κατερίνα Τριανταφυλλοπούλου) Το βιβλίο μέσα από το θέατρο φτάνει στους μαθητές προσφέροντας τους τα νοήματά του με ένα δημιουργικό και ευφάνταστο τρόπο που μετατρέπει τη διαδικασία μάθησης σε πανηγύρι. |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
Σενάριο | ||||||||||||
![]() |
Φύλλα εργασίας για μαθητές | ||||||||||||
![]() |
Φυλλάδιο για δάσκαλο | ||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
To κείμενο | ||||||||||||
![]() |
Σενάριο | ||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
Η φιλοσοφία πάνω στην οποία βασίστηκε το εργαστήρι | ||||||||||||
![]() |
Τίτλος - Παράρτημα 1 | ||||||||||||
![]() |
Οι τοποθεσίες - Παράρτημα 2 | ||||||||||||
![]() |
Οι ήρωες - Παράρτημα 3 | ||||||||||||
![]() |
Το μήνυμα - Παράρτημα 4 | ||||||||||||
![]() |
Ρόλοι στον τοίχο - Παράρτημα 5 | ||||||||||||
![]() |
Δραστηριότητες | ||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||
![]() |
Εκπαιδευτικό υλικό της ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΣ ΠΛΗΣΗ για το της ''Δεν είμαι τέρας σου λέω'' PDF | ||||||||||||
![]() |
Παράρτημα 1 - Σκηνή που ο πατέρας αφήνει τον Αγάπιο. | ||||||||||||
![]() |
Παράρτημα 2 - Παναγιώτα | ||||||||||||
![]() |
Παράρτημα 3 - Τι έχουν πει άλλοι για τον Αγάπιο. | ||||||||||||
![]() |
Παράρτημα 4 - Το γράμμα | ||||||||||||
![]() |
Παράρτημα 5α - Περιστατικά | ||||||||||||
![]() |
Παράρτημα 5β - Ο Αγάπιος | ||||||||||||
![]() |
Παράρτημα 6 - Ο Πατέρας παίρνει τον Αγάπιο από την Παναγιώτα | ||||||||||||
![]() |
Παράρτημα 7 - Ηχητικό μήνυμα Αγάπιου | ||||||||||||
![]() |
Παράρτημα 8 - Σύνθημα για συναρμολόγηση | ||||||||||||
![]() |
Παράρτημα 9 - Χαρούλης | ||||||||||||
![]() |
Πορεία δραστηριοτήτων | ||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
Περίληψη παραμυθιού | ||||||||||||
![]() |
Το παραμύθι | ||||||||||||
![]() |
Οδηγός για εκπαιδευτικούς | ||||||||||||
Οι πρόσφυγες στη ζωή μας | |||||||||||||
![]() |
4η δραστηριότητα - Ο πρόσφυγας διηγείται την ιστορία του. | ||||||||||||
![]() |
4η δραστηριότητα - Οι φωτογραφίες παιδιών. | ||||||||||||
![]() |
5η δραστηριότητα - Συννεφάκια για σκέψη. | ||||||||||||
![]() |
6η δραστηριότητα - Δραματοποίηση. | ||||||||||||
![]() |
Πορεία δραστηριοτήτων. | ||||||||||||
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Περίληψη: Βαθιά μέσα στο δάσος βρίσκεται η Λυκόπολη. Κανείς δεν τολμάει να πλησιάσει. Η είσοδος επιτρέπεται μόνο σε λύκους. Τι γίνεται όμως όταν στην πόλη έρχεται να κατοικήσει ένας λύκος διαφορετικός από τους άλλους; Πώς θα τον υποδεχτούν οι κάτοικοι της Λυκόπολης; Γιατί μετά θα τον διώξουν; Ποιος θα σώσει τη Λυκόπολη από τη μανία των κυνηγών; Ουφ, ας κάνουμε και κανένα λυκογλέντι να ξεσκάσουμε. (Κατάλληλο για παιδιά 7-10 χρονών) |
|||||||||||||
![]() |
Απόσπασμα από σελ. 2 |
![]() |
|||||||||||
![]() |
Αποσπάσματα - Τι τους αρέσει; | ||||||||||||
![]() |
Γράφουν... | ||||||||||||
![]() |
Οδοί Λυκόπολης | ||||||||||||
![]() |
Πορεία δραστηριοτήτων | ||||||||||||
![]() |
Ρόλος στο πάτωμα | ||||||||||||
|
|||||||||||||
Ο δρόμος τους θα τους φέρει σ' ένα χωριό, όπου οι κάτοικοι ζούνε μέσα στο φόβο. Αλλά όταν οι τρεις καλόγεροι τους μαθαίνουν πώς φτιάχνεται μια πετρόσουπα, τότε οι χωρικοί ανακαλύπτουν πόσα πράγματα ο καθένας τους έχει να προσφέρει στους άλλους, αλλά και πόσα να πάρει.
Ένα παραμύθι που αξίζει τον κόπο να ασχοληθείτε μαζί
του. Το μήνυμα του είναι μήνυμα ζωής.
|
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
Ετοιμάζουμε την παράσταση | ||||||||||||
![]() |
Η περίληψη για το πρόγραμμα | ||||||||||||
![]() |
Σενάριο | ||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
Απόσπασμα από το κείμενο | ||||||||||||
![]() |
Ατομική καρτέλα (τι με κάνει ευτυχισμένο;) | ||||||||||||
![]() |
Η φιλοσοφία | ||||||||||||
![]() |
Καρτέλα για το βασικό ερώτημα | ||||||||||||
![]() |
Πορεία εργασίας | ||||||||||||
![]() |
Ρόλος στο πάτωμα | ||||||||||||
![]() |
Το κόλπο των τριών μοναχών | ||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Περίληψη
-
Το ξωτικό
της γκρίνιας (Julia
Volmert,
Modern
Times)
|
|||||||||||||
![]() |
Παράρτημα 1 |
|
|
||||||||||
![]() |
Παράρτημα 2 | ||||||||||||
![]() |
Πορεία δραστηριοτήτων | ||||||||||||
Λιβάδια 2017 |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
Τι θα δώσω στα παιδιά; | |||||||||||||
![]() |
Αθηνά για παιδιά | ||||||||||||
![]() |
Κάτοικοι για παιδιά | ||||||||||||
|
Κέκροπας για παιδιά | ||||||||||||
![]() |
Ποσειδώνας | ||||||||||||
![]() |
Πορεία δραστηριοτήτων | ||||||||||||
![]() |
|||||||||||||
|
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους», του Νικόλα Ανδρικόπουλου, εκδόσεις Καλέντη | ||||||||||||